Thursday, August 21, 2008

KEMBALI DARI KEMBARA YANG PANJANG



Salam,



Lama nyer tak balik rumah, bukan tak jumpa jalan pulang, yang dah sure berlalang tinggi. Tapi kesibukan yang menghambat diri, sampai diri terhambat amatlah jauh nyer .... (Alasan ler tu, malas sebeno beno nya). Duk aje lah asyik baca Blog orang.






Memang bersawang, berhabuk, berdebu dan segala macam sampah dah penuh. Yang kelakarnya, sampai nak meng 'up-date' ni pun kena call Kak Long kat rumah.







Aku : Kak Long, macam mana nak up-date Blog mak ni, mak tak boleh nak masuk la.... mak dah lupa macam mana nak masuk...


Kak Long : Mak bukak ler Blogger.com .... nanti up-date ler kat situ. Dah lama mak tak buat Blog, bukak Blog baru jer le.


Aku : Sayang ler Kak Long, Layout yang Iqa but ni mak suker. Oklah, Thanks....Bye



Gitu ler lebih kurang dialog aku dengan anak sulung yang tercinta.



Jadinyer, mulai hari ini aku pun berazam untuk menghidupkan balik Blog aku yang dah nyawa-nyawa ikan ni kembali. Semoga aku tak lupa dengan Azam aku ni, jangan hangat hangat taik ayam udah ler kan.



Jap lagi nak kena ambil Iqa dari sekolah, Mak Tok dan Tok Abah, tak ada sebab balik Kelantan. Jadinya kena ler aku jadi Drebar, then nak hantar Kak Long pulak ker rumah Best Friend dia 'Susu', dia kata nak buat Folio Geografi. Buat Folio ker hapa ni Kak Long, jangan main main sepahkan rumah orang aaaaa........


INI LER 'PORT' ARKID VIDEO GAME



Yang dua orang jejaka hensem ku tu, duk jer ler kat umah, sebab dia orang ni cuti cuti sekolah buat 'Arked Video Game' macam kat Pertama Complex kat rumah. Dengan PS2, PSP, Computer dan segala macam game. Tak per lah, biar kengkawan datang umah, jangan dia merayau meraban entah kemana, biar depan mata, senang nak jaga.......




No comments: