Friday, November 13, 2009

RAMBUT !


Aik! .... tetiba Aran dah tukar imej jadi Ronaldinho pemain bola AC Milan yang femes seantero dunia tu, cuma dia tak pakai 'headband' jer. Macam anak orang Brazil pun ada gak. Hehehehe....Ini lah kisah nyer kalau pergi shopping masuk kedai aksesori orang pompuan. Budak lelaki pun sibuk nak ikut juga. Saje jer ... nasib baik tak kena marah dengan SA kat situ. Dah SA pun sibuk berborak sakan dengan 'geng' kan, sampai apa yang kita orang buat pun dia buat derk jer. Ini Abang Hilman punya kerja ler ni, sajer jer letak rambut palsu kat kepala adik dia, dan adik dia pun dengan rela hati jer sua kepala. Tapi kan.... emmmm comel jugak kalau Aran rambut macam ni :)

10 comments:

^@mr!^ said...

ade iras-iras alleycats la...
hehehe
TIME KASEH!!!

My Life My World said...

Amri - Salam ... awak dah balik ek. Macam mana exam. Yang ni Alleycat, yang rambutnyer tak cukup baja...hehehehe

azieazah said...

Alamakkk! comel...cute...!

eh ARAN dah baik demam eekkk...
Budak umur macam ni memang tak kisah apa pun...nanti dah besar skit, dah remaja skit, hmmm lain plak kerenah nyer... Nak ikut Mak kuar pun jenuh kita pujuk...

^@mr!^ said...

Wasalam..
dah cuti dah pun auntie...
hehehe
exam ada yang OK dan ada yang KO..
hehe
........................

saya setuju dengan mak cik aziezah..
sebab saya pun sama..
hehe

My Life My World said...

AZIEAZAH - Aran dah sihat kak. Demam nak membeso agaknye. Muka dia pun dah lebar sikit dah sebab kuat makan sekarang nih. Hehehe

AMRI - Awak pun sama apa ek ? Tak nak keluar jalan-jalan dengan mak/pak lagi yer? Ni yang auntie tak nak ni, kesian auntie nanti tak ada geng ler nak kecohkan supermarket.

^@mr!^ said...

bukan tak nak keluar dgn mak/ayah..
hanya kurang, tapi tu dulu..

sekarang bila dah masuk asrama,
tiap kali mak/ayah keluar, mesti nak ikut=)

ayang said...

aran..cun rambut. mak ayg pinjam leh. jElous laaaaaaaaa

azieazah said...

Ohhhh sweetnyer dak AMRI panggil aku "makcik"...hehehehe panggil kakak pung ok gakkk...hahahahah

My Life My World said...

AZIEAZAH - akak nak tumpang gelak leh. Hahahahahaha.... ingat baru nak cakap kat Amri, Kak AA tu sebaya auntie jer, macam tak sedap panggil mak cik. Tapi auntie tu kalau translate pun jadi mak cik jugak kan. Heheheheh. Nanti kita suruh Amri panggil akak ... auntie AA yer. Baru vogue. Hidup akak. Chaiyok! Chaiyok!

^@mr!^ said...

ok nak panggil kakak AA or kakak Azieazah??
hehehe=)