Saturday, November 30, 2013

LAGU KEGEMARAN AKU DAN HILMAN

Hari ini anak-anak semua datang opis aku ... sebab petang ni kami nak pergi celebrate Birthday Iris, sepupu dia orang , anak Abang Long aku. Sebab malas nak balik rumah lepas kerja jadi korang ikut jer lah mak datang opis hari ini, tak larat mak nak berulang dua tiga kali. Lagi pun rumah Ayah Long kat Menjalara tu tak lah jauh sangat dari opis aku kat Segambut ni.

Tengah-tengah bersiap nak solat Zohor, balik PC kat meja ada lagu ni kat YOUTUBE .... rupa-rupanya Muhammad Hilman dan pergi carik lagu ni. Sempat lagi tu. Dia kata' "mak start lah lagu tu ..... 




"Hilman dah carik untuk mak" ... errr lagu apa pulak? Hehehehe ..."Ha'ah la Man, mak suka sangat lagu ni." dan disambut, "Hilman pun suka lagu ni, rasa macam suara Faizal Tahir sedap sangat masa nyanyi lagu ni". Okay lah Man ... Jom kita dengar sambil Karok bersama-sama (dia memang selalu berduet dengan aku dalam kereta bila ada lagu yang kami suka). Dia paling banyak persamaan dengan aku ... ishhhh anak mak lah pulak kan ;)



No comments: