Thursday, August 6, 2009

FAUZI NAWAWI IN THE HOUSE

Sedang aku sibuk buat kerja Opis, tetiba Ms Tan call suruh bukan pintu bawah nak masuk opis. Lepas bukak tu aku buat derk je lah, sambung kerja. Tak sangka pulak dia datang dengan Kak Nor. My boss ada joint venture bukak production house dengan Kak Nor ni. So one lot of this building Kak Nor guna untuk running the Production House. Cerita FARAH episod yang terbaru di TV3, adalah dishot kat opis Production House itu. Ada banyak lagi cerita yang diambil, tapi aku bukan ler ikut sangat drama-drama yang ada kat TB tu. Kalau kebetulan jer tengok.



Mesti ada bukti kan kan kan....
Sekali tengok mamat ni, "Eh, macam penah ku lihat muka ini tapi di mana ya?", bila dengar suara dia, so aku pun memberanikan lah tanya, "U Fauzi ker?" Memang betul pun. Lain kat dalam gambar, dia lebih cerah dan hensem kat luar. Dia dengan Kak Nor tinjau-tinjau opis aku nak buat set lokasi untuk drama arahan terbaru dia.

My assistant pun tak lepas peluang, menangis Lisdawati tengok.


So they decide untuk guna opis aku dan my room untuk buat lokasi tu nanti. Fulamak, ada gak orang nak ambik bilik aku buat set lokasi drama. Hehehehe... macam tak percaya. Pengambaraan akan di adakan pada hari Sabtu nanti, mungkin sampai malam kut. So nanti aku update lagi ek. Cam jakun jap aku jumpa artis. Siap ambik gambar lagi. Sempat suruh kirim salam kat Lisdawati tuh. Hahahaha... Adui la.....

3 comments:

Mrs Taz said...

wah glamer akak aku :P

IXORAROXI said...

uishhhh sempat posing lagik eikk :D

My Life My World said...

Hehehe...

Mrs. Taz - Glamer ler sangat, kalau jadi extra sah sah jadi mak cik buat air jer. hahahahaha

Ixoraroxa - dah tu kena lah ada bukti kan, sekadar tulis jer nanti orang tak caya lak