Thursday, January 13, 2011

MARI KITA MAKAN MAKAN LAGI

Kan dah kata memang banyak agenda berhimpun dan makan bulan ni ;) Hari Ahad lepas kira sibuk jugak lah, mengalahkan PM. Perdana Menteri pun rehat hari Ahad. Pepagi lagi dah hantar Iqa ker Perfection, then masuk opis jap siapkan kerja. Sebab semalam meeting sehari suntuk jadi ada banyak benda nak kena settle pagi isnin. Tak mo ler kelam kabut lak nanti. Lepas kutip balik Iqa singgah kedai kek, singgah KFC dan singgah kedai runcit. Belum lagi singgah ambik fishing rod dengan ambik Fawwaz dengan singgah kedai buku lagi tu.



Aku dah janji dengan Aran. Berjanji lagi aku ;D sebab nak ajak kawan-kawan baik dia yang selalu melepak kat rumah aku makan sempena hari jadi dia. Kalau minggu lepas buat sambutan dengan orang Klang, minggu ni dengan orang Kuang pulak lah. Anak bongsu kau, kasi can ler kat dia lebih sikit. Dulu dulu masa aku kecik, memang aku tak puas ati betul kalau mak aku lebih kan anak bongsu dia, tapi sekarang dah kena kat batang idung aku ... padan muka aku. Seperti biasa budak kecik kenot ni pilih Cheese Cake lagik. Tak bosan betul dia makan Kek Keju ni.


Lain-lain makanan aku beli jer KFC dan sempat lagi aku goreng Mee Hon.
Tak banyak mana pun makanan nyer tapi boleh ler buat semua orang kenyang.
Alhamdullilah ... gini ler sambut hari jadi bila orang malas yang organise ;)






Tetamu VIP adalah Mak Tok dan Tok Abah ... tiada dalam gambar sebab gambar dia orang yang ada semua Blur ... Blur macam tukang tangkap gambo. Meriah lah jugak ... aku dah biasa dengan kawan-kawan Aran ni sebab muka muka ni jer lah melepak tumpang main PS2 kat rumah. Jadi tak sedap lak bila tak buat apa-apa sedangkan budak kecik tu dah selalu buat countdown hari jadi dia depan kawan. Kebetulan Fawwaz dan Fatin ikut sekali, sebab lepas ni dia orang bertiga dengan Iqa kena attend another Birtday Party kawan dia orang kat area rumah aku jugak.


Puas ler hati budak ni kan, sebab dapat potong kek 2 kali pada harijadi tahun ni :)



8 comments:

azieazah said...

Steady la ARAN... Baik jer bersunat terus dapat hadiah besday, kek besday, sambutan sampai 2 kali... Puas ler hatiii..

Demi ARAN tersayang..

Selamat Ulangtahun Kelahiran ARAN, jadi anak yang baik tauuu...

My Life My World said...

azieazah - tu lah pasal. Banyak betul celebration untuk dia kali ni. Tak per la, mak dia rasa bangga sebab dia dah selamat bersunat ;)

Terima Kasih Auntie Azie ...

ayang said...

Meriahnye Aran tahun ni.. Tak berhenti clebrate lagi.. Happy belated birthday lah eeh.. MOga menjadi anak yang soleh.. Amin..

My Life My World said...

ayang - mak dia mood baik tahun nih. Entah hapa ler anak anak dia doa untuk mak dia lepas solat kan. Sebab selalu mak dia macam singa ...heheheh

Makacih Akak Ayang atas doa dan ucapan ... nanti mak dia sampaikan yer

Fadzli Amir said...

Kalu macam ni la gayanya orang malas, kalau rajin mesti siap jemput dengan PM datang nih...Fishing Rod???? akak pun minat mancing ke...????? baguih2

My Life My World said...

Fadzli Amir - Hahahaha... kau memang lawak dik. Fishing Rod tu kawan anak akan punyer. Kawan dia buat Birthday Party, kebetulan ada kolam ikan kat rumah dia. Tu yang sekali dia angkut dia punyer Fishing Rod. Akak suka gak memancing, pancing baju kat shopping centre ;)

ammi said...

best yer buat birthday sempoi2 gini.

My Life My World said...

ammi - budget pun sempoi ... selamat mak dia hehehehe