Friday, February 25, 2011

NURKASIH ... lagu Tema by Tizz Zaqyah




Serius cakap ... meremang bulu kat badan masa dengar suara Tizz Zaqyah nyanyi untuk pertama kali. Memang sedap suara dia. Tapi dalam lagu ni tak berapa nak kena lak bila part blend dengan suara Yassin yang lebih arabic. Dia lebih sedap kalau nyanyi solo dengan suaranya yang husky gitu ... ini pendapat aku lah. Orang lain punya pendapat sendiri. Lagi satu nak cerita nih, aku suka video clip nih, cantik sangat ... hijau jer. Sinematografi amat cantik, pandai lah kameraman dia bermain dengan alam. Tapi Sabak Bernam, lokasi filem ni diambil memang cantik dan tenang pun. Masih tak tercemar ... harap kekal begitu. Jadik kengkawan ... sesapa yang suker giler dengan cerita NurKasih ni ... sila lah jenguk di pawagam yang berhampiran anda sebab ia akan menemui anda pada 19 May 2011. Fuhhh!!! lambat lagi tu :D

p/s : PETRA Jordon ... I will come to you. Insya ALLAH, kebetulan dalam video clip kat atas ada tempat ni. Kebetulan jugak adik kesayangan aku Cik Ayang baru balik dari tempat ni. Jelez nyerrrr tengok gambo dia.

8 comments:

Fadzli Amir said...

Uihh..nak pergi Jordon tu...jgn lupa ole2nya...

Fadzli Amir said...

Oh lupa...pasal cerita Nur Kasih tu..tak minat...hehehhe...

solo mum said...

drama yg kat tv dulu ada tengok juga... citer dia ok!

My Life My World said...

Fadzli Amir - Yang nak pergi Jordon tu satu anganan jer. Insya ALLAH kalau ada rezeki.

My Life My World said...

Fadzli Amir - Eh! lupa ...akak pun tak tengok sangat. Jenguk kat U-Tube jer ;D

My Life My World said...

solo mum - Okay kan ... teringin gak tengok kat wayang kalau ada orang nak belanja ;)

ayang said...

Jordon.. InsyaAllah ayg jua akan kembali.. tapi hanya nak berendam di laut mati.. Petra kenangan terindah. worth bayar tiket mahal pun..

My Life My World said...

ayang - nak ikut nak ikut :D