Sunday, October 11, 2009

AKHIRNYAAAAAA......

Kak AA dan Ika, macam kakak dengan adik jer


Sampai juga Kak AA ke rumah aku. Tahu tak, aku dah tunggu dia datang beraya kat rumah aku sejak 5 tahun yang lalu lagi. Tu yang sebut AKHIRNYAAA......... lama tu aku tunggu. Kalau start masuk study kat 'U' dah Grad pun. Kesian akak, kena naik bas nak harung ke rumah aku di ceruk ulu ni. Memula dia nak naik komuter, tapi komuter lah pulak delay sampai 3 jam. Terharu nyer aku, susah payah dia datang.


Iklan GIGI, tengok tu sempat buat 'Peace' lagi


Kak AA sampai lebih kurang dalam pukul 3 petang macam tu. Kebetulan aku tak kemana-mana. Duk umah jer minggu ni, baik sangat lah masa nyer. Di iringi dengan 3 orang bodyguard comel dia. Ika, Alia dan Chaq ... terima kasih yer sebab sudi datang umah auntie.

Tengah posing manja dengan Kak AA, best peluk akak ... gebu


Aku hanya sempat masak spaghetti dengan mee hon jer. Sempat ker? Hehehehe .... memang itu pun jer speciality aku selain chocalate cake. Seronok sungguh berborak, dengan di selangi oleh permintaan anak-anak, dengan Chaq yang tuntut mak dia pergi KLCC (Cian Chaq, nanti kita pergi sama-sama yer), dengan Hilman yang tak henti-henti nak mengadu tak dapat main internet, dengan Aran yang asyik nak makan, dengan Maisarah yang asyik nak itu ini.




Terima kasih Kak AA sebab sudi datang rumah saya, harap tak serik datang lagi. Chaq dan Alia sampai tertido tido dalam bas, bangun tido balik pun tak sampai sampai lagi. Hehehehe... nak buat macam mana umah auntie jauh sangat kan...

3 comments:

azieazah said...

Akhirnyaaaaaa...

pagi2 buka internet, cari citer ni dulu ler.. Dah agak, mesti dia yg citer dulu dlm blog dia. Kak AA tak sempat lagi..

Tak tau nak kata apa, terimakasihhh... terimakasihhh... terimakasihhh...
Seronoknya dapat berjumpa, sbb lama tul tak jumpa.
Besar dan cantik betul rumah awak.. Makan pun sedap, air PURPLE lagiiii...

Waaaaaaa.. dah lepak sana lagi....:D:D

IXORAROXI said...

FAIROS>>>>>>IX mohon maaf sangat, tak dapat nak join sama beraya rumah awak :(..jangan serik ajak lagi ya

My Life My World said...

Kak AA - Sangat-sangat berterima kasih sebab akak sudi datang. Tu yang buat POST khas untuk akak. Meh ler lepak lagi. Kalau manggis tengah berbuah ke, lagi best. Akak terror panjat kan. Hahahahaha. Tapi sekarang ni pun musim buah gak. Musim buah pisang jer. Sudi-sudi kan lah lagi datang ek.

Ixora - Maaf diterima, saya tak akan serik jemput awak datang Ix. Tak pun datang jer lah, tak yah nak tunggu raya pun. Saya pun terhingin nak pergi rumah awak yang indah tu. Tapi tak berkesempatan lagi :)