Saturday, October 16, 2010

MARI BER'KONSERT' MAHER ZAIN DI SINI

Tajuk jer gempak, aku tak pergi pun ... sob sob sob. Tak mampu nak beli tiket. Aku tak tahu pun sapa Maher Zain ni memulanya, tapi selalu ler dengar nama dia kat corong corong serombong radio. Carik punya carik kat YOUTUBE, SubhannALLAH ... sedap nya suara dan lagu dia, sehingga bisa menyebakkan dan meruntunkan jiwa aku mendengarkan lagu lagu dia. Tak dapat gi konsert ... layan YOUTUBE Maher Zain kat sini pun jadilah.




dan lagu kat bawah ni yang buat macam aku tak nak dengar lagu lain lagi ...



dan lagi lagu yang menginsafkan...



Masa tengah melayan lagu lagu Maher Zain kat YOUtube...
terjumpa pulak aku clip kat bawah ni,
dengarkan ceritanya membuatkan aku...
bersyukur sangat sangat dilahirkan sebagai muslim.
Alhamdullilah ... Syukur


2 comments:

mohdandmeriam said...

salam ros..mahir zain ..memang sedap suara dan lirik2 lagu2nya menyentuh kalbu..ros cuba cari sami yusuf..juga merdu suaranya..
seronok dengar how rueben abu bakar became a muslim..bila hidayah dah diberi oleh Allah ,beruntungnya dia.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Kak,

anak-anak saya pun suka dengar..

Bila balik kerja jer mintak hp nak dengar maher zain kata dorang..