Thursday, January 11, 2007

AKU DAN SELIPAR

Ingat nak update semalam. Rajin pulak semenjak dua menjak nih (hehehe), tapi susahnya nak masuk blogger. Ada problem kut, kabel mana lak yang putus semalam. Waktu lunch semalam gi Kedai Telekom Kepong, ingat nak bayar bil, punya ler ramai orang. Lepas ambik nombor, tengok kena tunggu dalam 50+ orang lagi. Dah ler kaunter bukak satu jer. Kaunter untuk benda lain punyalah penuh. Dia orang ni tak prihatin betul. Dah kaya kot telekom, tak nak kutip duit lagi. So malas ler nak melangut kat situ, buang masa jer. Dari buang masa kat situ, elok jugak pergi buang duit kat JJ Kepong depan Telekom tu. Teringat selipar kat opis dah putus, susah nak gi toilet dan solat. Sayang sangat selipar yang koyak tu, yang kelakar nyer sampai dah tali dia putus, sanggup aku stapler bagi sambung balik (hehehehehe...) My friend said kalau semua orang macam aku mahu tutup kilang selipar tu. Bayangkan aku dah pakai selipar tu 6 tahun +++. Lama ke tak lama le tu. Sempat ler bagi ucapan kat selipar tu, sebelum ditong sampahkan dia. Sob, sob, sob sedih nyer....
Sampai selipar pun aku sayang, apatah lagi orang yang rapat dengan aku...Pendek cerita...aku memang jenis yang SETIA...... :)

2 comments:

Mrs Taz said...

acik, bayar online je la lenkali apa susah...buang2 minyak je...minyak mahal tau....

6 thn pakai selipar yg sama? and stapler lak...hehe cik tu setia ke...taik idung masin? kakakaka..acah je ... gurau2..sayaaang acik...jgn marah ye.?

My Life My World said...

Tak marah ler Zia...kelakar...nak cakap gitu gak sebenonya...Muahahaha ! Ada gak orang perasan...Sayang Zia juger Muah Muah Muah 1000x